Studio Above

Webdesigner & Social Media Hulp

Discipline: Creatieve Industrie

www.studioabove.nl

Bio

Hi, met mij, Arjanne Boven. Ik ben de eigenaar en oprichter van Studio Above en als je een beetje creatief met taal bent, snap je nu meteen waar de naam van mijn bedrijf vandaan komt. Over mijn bedrijf gesproken: al sinds 2014 maak ik professioneel websites. Daarnaast was ik ook nog barista en studeerde ik, maar mijn hart ligt toch bij mooi vormgegeven content in de vorm van websites. Nu wil ik niets anders meer en daarom werk ik sinds oktober 2016 fulltime aan Studio Above. Voordat ik begon aan mijn eigen bedrijf, volgde ik een deeltijdopleiding User Interaction Design. Als je je website laat maken door Studio Above, dan weet je dus zeker dat het met de gebruiksvriendelijkheid wel goed zit!

Ondanks dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt, zijn er ook wel eens momenten dat ik geen websites aan het maken ben. Als ik vrij ben, kijk ik graag een serie als New Girl of Suits. Het liefst met een cappuccinootje of een mok thee en sowieso met een reep Tony’s Chocolonely.

Oja, en omdat ik dus weleens vrij wil zijn, werk ik niet in mijn uppie aan Studio Above. Ik werk sinds april 2017 samen met freelancers en stagiaires, zoals een virtual assistent, een WordPress techneut en een social media topper. Samen zorgen we ervoor dat Studio Above goede kwaliteit levert en dat je een website krijgt die voor je werkt.

Goed, nu ken je mij en ik leer jou ook graag kennen! Zeker als je een mooie website door ons wil laten maken of social media hulp kunt gebruiken. Laat je wat van je horen?

Instagram feed

Aanstaande zondag is de dag waarop alle vaders eventjes in het zonnetje gezet mogen worden! Net zoals op moederdag zijn wij benieuwd of je aan deze dag doet en wat je dan gaat doen!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Arjanne heeft gemeenteweekend (wat ze coördineert) en is daar van vrijdag t/m zondag. Daarna rust ze maandag even uit voor weer hard werken. Dus eigenlijk doet ze dit jaar niet zo heel veel met vaderdag. Druk, druk druk! Arme papa ;-). Binnenkort dan maar even inhalen.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Femke gaat dit weekend naar het vrouwen Nederlands elftal in Frankrijk! Super leuk dus! Dan komt ze zondag aan het eind van de middag weer thuis en zal ook zij moe zijn, maar heeft wel nog een klein cadeautje voor vaders. Voor het gebaar ;).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ En doe jij aan vaderdag?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Voor vandaag knallen we nog even door en dan vieren we weekend! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ▲▲▲⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #creatieveondernemersvrouwen #creatief #online #webdesign #bossbabenl #zakenmeisje #ondernemendemadammen #hulpbijsocialmedia #ondernemersvrouwen #ambitieuzemeisjes #nieuwewebsite #vrouwelijkeondernemer #vrouwelijkeondernemers #vrouwelijkewebdesigner #nlgirlboss #zzp #zzper #dutchgirlboss #wordpress #businessbabesnl #ondernemen #ondernemer #ondernemerschap #website #creativehappylife #socialmedia #eigenbedrijf #eigenbaas #studioabove #Utrecht

3 dagen geleden

De maand juni is aangebroken en dit betekent dat ik, Femke, nog maar 25 dagen te gaan heb bij Studio Above. Dus eventjes terugblikken op de afgelopen paar maanden.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ik begon mijn stage met veel persoonlijke leerdoelen en ik kan zeggen dat ik achter deze doelen allemaal een vinkje heb kunnen zetten! Ik heb geleerd om voor een deadline te werken, dus met een beetje druk. Maar ook heb ik aan opdrachten gewerkt waar ik wat ruimer de tijd voor had. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Daarnaast heb mijn zelfstandigheid en discipline meer opgebouwd tijdens mijn stage. Want geloof me, niet overal ben ik binnen 1,2,3 uitgekomen. Uiteindelijk lukte me het wel en was het werk waar ik echt trots op kan zijn. Daar streef ik naar.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Dus, nu nog 25 dagen te gaan en dat is best gek.. Heel jammer, maar ik ga de laatste paar weken het beste uit mezelf halen en natuurlijk genieten, want wat een leuke stageperiode heb ik gehad!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ▲▲▲⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #creatieveondernemersvrouwen #creatief #online #webdesign #bossbabenl #zakenmeisje #ondernemendemadammen #hulpbijsocialmedia #ondernemersvrouwen #ambitieuzemeisjes #nieuwewebsite #vrouwelijkeondernemer #vrouwelijkeondernemers #vrouwelijkewebdesigner #nlgirlboss #zzp #zzper #dutchgirlboss #wordpress #businessbabesnl #ondernemen #ondernemer #ondernemerschap #website #creativehappylife #socialmedia #eigenbedrijf #eigenbaas #studioabove #Utrecht

2 weken geleden

Gister was het hemelvaartsdag en vandaag knal ik wel nog even door aan werk! Maar Femke heeft vandaag wel nog een dagje extra vrij, lang weekend voor haar dus. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Even iets heel anders, omdat het bijna weekend is en sommigen al weekend hebben. Wij houden ervan om series te kijken in onze vrije tijd. Eventjes onderuit gezakt en aan niks denken, alleen aan de complotten van de serie zelf. We nemen eventjes met je door welke series wij kijken en zouden aanraden om je door dit toch wel hele lekkere lange weekend door te slepen.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Arjanne vind series heerlijk, vooral om 's avonds samen met Henk op de bank te kijken. Bij films zijn ze vaak lang aan het zoeken naar een film die ze beiden leuk vinden, dus series zijn de uitkomst! De laatste series die ze af heeft gekeken zijn The Society, Game of Thrones en Friends from College. Andere tips zijn You, Bodyguard, La casa de papel, Ozark, Designated Survivor en 13 reasons why. Heb deze al gezien?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ik zelf kijk niet vaak series en ben vrij kieskeurig op dat gebied, ik wil dus eerst echt een goede en leuke serie hebben voordat ik daar mijn tijd aan besteed. Nu zit ik toevallig wel in een fase waarin ik veel series kijk. Friends from college heb ik afgekeken, op aanraden van Arjanne. En ook The Society heb ik afgekeken en kan eerlijk gezegd niet wachten op een nieuw seizoen! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Welke series kijk jij en welke zou je aanraden?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Fijn (lang) weekend!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ▲▲▲ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #designerlife #bossbabe #ladyboss #ondernemer #ondernemersvrouwen #zzp#webdesign #wordpress #webdesigner #website #nieuwewebsite #instalove #design #work #creativehappylife #businessbabes #creativeentrepreneur #bossladies #branding #social #contentmarketing #businessowner #beingboss #beawesome #businesswoman #studioabove #utrecht #filmtips #series #chilling

2 weken geleden

Soms draait het leven om risico's nemen. Je zult merken dat dit niet altijd goed zal uitpakken. Maar het kan ook hele goede dingen met zich meebrengen!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Een risico kan iets groots zijn, zoals je vaste baan opzeggen en vol voor je zelf beginnen. Maar het kan ook iets kleiners zijn, zoals wel of niet die ene opdracht aannemen, wel of niet met iemand gaan samenwerken. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Een risico wat we nog niet zo lang geleden namen was ons nieuwe kantoor. In een loods wat nog niet af was. Tot nu toe best wel wat opstartproblemen gehad. Dit gaf veel frustratie. Maar het wordt steeds minder en steeds leuker. We nemen het risico met de kans dat dit een hele toffe plek wordt. En als het niets blijkt te zijn? Of het past niet bij Studio Above? Dan moeten we weer verhuizen. Liever niet, maar het is niet het einde van de wereld. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Dus, take the risk or lose the chance.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Geloof jij hierin? Of speel je liever op safe? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ En heb jij een voorbeeldsituatie?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ▲▲▲ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #designerlife #bossbabe #ladyboss #ondernemer #ondernemersvrouwen #zzp#webdesign #wordpress #webdesigner #website #nieuwewebsite #instalove #design #work #creativehappylife #businessbabes #creativeentrepreneur #bossladies #branding #social #contentmarketing #businessowner #beingboss #beawesome #businesswoman #studioabove #utrecht #contentmaker

3 weken geleden

Wat een drukke week deze week. En dan bedoel ik niet perse op werk, maar buiten werk. Elke avond had ik een afspraak. Super gezellig, maar wel vermoeiend, haha! Vandaag dus maar een beetje rustig aan doen. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Op vrijdag ochtend probeer ik meestal wat focus uurtjes te pakken en wat opdrachtonderdelen af te ronden. Vandaag werk ik aan een website en rond ik de opzet af.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ De vrijdagmiddagen werk ik vaak mijn administratie bij. Vandaag sluit ik af met een borrel bij @and.Lotte met @buro_bureaux! Helaas zonder Femke, want die heeft op vrijdag altijd colleges en zit hard te zwoegen voor haar examens. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Heb jij leuke plannen vandaag? En heb je dingen die je standaard op vrijdag doet? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Fijne dag vandaag en alvast een fijn weekend :). ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ▲▲▲⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #creatieveondernemersvrouwen #creatief #online #webdesign #bossbabenl #zakenmeisje #ondernemendemadammen #hulpbijsocialmedia #ondernemersvrouwen #ambitieuzemeisjes #nieuwewebsite #vrouwelijkeondernemer #vrouwelijkeondernemers #vrouwelijkewebdesigner #nlgirlboss #zzp #zzper #dutchgirlboss #wordpress #businessbabesnl #ondernemen #ondernemer #ondernemerschap #website #creativehappylife #socialmedia #eigenbedrijf #eigenbaas #studioabove #Utrecht

3 weken geleden

Nationale fiets-naar-je-werk dag vandaag! 🚲⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Deze dag is in het leven geroepen om werknemers te stimuleren om op de fiets naar het werk te gaan. We weten natuurlijk allemaal wel dat fietsen gezond is en dat het beter is voor het milieu.. Maar het ook doen is een ander verhaal ;-).⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Arjanne pakt meestal de auto naar kantoor, maar fietsen zou ook iets te ver zijn. Misschien dat ze ooit gaat voor een elektrische fiets. Maar dan alleen als het mooi weer is hoor. Ze heeft een hekel aan bezweet en/of natgeregend aankomen op de plek van bestemming. 😅⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Femke neemt elke dag de bus, maar dit komt ook mede dankzij ze een studenten ov heeft, dus gratis reizen. Oops.. Fietsen zou voor haar wel een optie zijn, dus misschien dat ze vandaag de fiets pakt!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ En hoe ga jij naar je werk? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ▲▲▲⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #creatieveondernemersvrouwen #creatief #online #webdesign #bossbabenl #zakenmeisje #ondernemendemadammen #hulpbijsocialmedia #ondernemersvrouwen #ambitieuzemeisjes #nieuwewebsite #vrouwelijkeondernemer #vrouwelijkeondernemers #vrouwelijkewebdesigner #nlgirlboss #zzp #zzper #dutchgirlboss #wordpress #businessbabesnl #ondernemen #ondernemer #ondernemerschap #website #creativehappylife #socialmedia #eigenbedrijf #eigenbaas #studioabove #Utrecht

3 weken geleden