Studio Above

Webdesigner & Social Media Hulp

Discipline: Creatieve Industrie

www.studioabove.nl

Bio

Hi, met mij, Arjanne Boven. Ik ben de eigenaar en oprichter van Studio Above en als je een beetje creatief met taal bent, snap je nu meteen waar de naam van mijn bedrijf vandaan komt. Over mijn bedrijf gesproken: al sinds 2014 maak ik professioneel websites. Daarnaast was ik ook nog barista en studeerde ik, maar mijn hart ligt toch bij mooi vormgegeven content in de vorm van websites. Nu wil ik niets anders meer en daarom werk ik sinds oktober 2016 fulltime aan Studio Above. Voordat ik begon aan mijn eigen bedrijf, volgde ik een deeltijdopleiding User Interaction Design. Als je je website laat maken door Studio Above, dan weet je dus zeker dat het met de gebruiksvriendelijkheid wel goed zit!

Ondanks dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt, zijn er ook wel eens momenten dat ik geen websites aan het maken ben. Als ik vrij ben, kijk ik graag een serie als New Girl of Suits. Het liefst met een cappuccinootje of een mok thee en sowieso met een reep Tony’s Chocolonely.

Oja, en omdat ik dus weleens vrij wil zijn, werk ik niet in mijn uppie aan Studio Above. Ik werk sinds april 2017 samen met freelancers en stagiaires, zoals een virtual assistent, een WordPress techneut en een social media topper. Samen zorgen we ervoor dat Studio Above goede kwaliteit levert en dat je een website krijgt die voor je werkt.


Goed, nu ken je mij en ik leer jou ook graag kennen! Zeker als je een mooie website door ons wil laten maken of social media hulp kunt gebruiken. Laat je wat van je horen?