AH

Amber Houweling

Kunstenaar

Discipline: Beeldende kunst

www.Domcityart.com

Bio

Amber Houweling | Kunstenaar Utrecht | Online ondernemer | Vermogens expert | Change manager
Ik maak grote kleurrijke moderne en abstracte schilderijen en digitale kunstwerken op de computer.
Ik verkoop veel kunst ONLINE via social media. Galerie DOMCITYART Utrecht. Je kan mij volgen op social media en via mijn blogs.
Als Change manager, online expert en kunstenaar weet ik als geen ander hoe je een (online) bedrijf moet opzetten. Leer het ook! Het nieuwe online werken. Het digitale tijdperk. BEL ME voor een afspraak 0622699121. Als Change manager en trainer geef ik online trainingen.
ONLINE TRAINING | CURSUS VAN 10 WEKEN | Ik help bedrijven om hun personeel mee te veranderen naar het nieuwe online werken. De werknemers leren in een online-cursus met persoonlijke begeleiding van 10 weken een eigen (online) onderneming op te zetten naast hun huidige baan. Simpel * Krachtig * Praktisch
Voordeel voor de werknemers. Naast hun “gewone” baan extra geld te verdienen of als aanvulling op het pensioen. Leren goed inspelen op de nieuwe manier van online werken.
Het grote voordeel voor bedrijven - Positief werkklimaat minder uitval door ziekte.
De werknemers werken daarna met gemak zelfstandig online. De ontwikkeling en groei gaat veel sneller. Minder afhankelijk, meer zelfvertrouwen. Actief meedenken met het oplossen van problemen. Het is de beste opleiding die je kan geven aan je personeel. Meer vertrouwen in de toekomst. Ze zijn zelfredzaam.

Mijn kunst is een verzameling van uiteenlopende materialen, technieken en verschillende stijlen, zoals Street-art en moderne abstracte popart. Ik maak portretten. Je kan mij ook een opdracht geven. Ik maak schilderijen speciaal voor jou! Dit is precies wat je zoekt!

Catharijnesteeg

Meer locaties

Deelnemers locatie

Van dezelfde locatie

Social