Voordat ik professioneel aan de slag ging als fotograaf heb ik de HKU-Hogeschool voor de Kunsten Fotografie afgerond met inspirerende docenten als Corinne Noordenbos, Laura Samsom Rous, Rommert Boonstra, Bert van Goethem en Truus van Gog. Twee fotografen waar ik na mijn opleiding heb gewerkt zijn Michael Kooren en Marco Borggreve. Marco heb ik geassisteerd in binnen- en buitenland en veel geleerd van zijn manier van fotograferen, omgaan met je onderwerp/model en beeldbewerking.
Inmiddels heb ik alweer bijna 20 jaar een atelier in Concordia van de Plaatsmaker. Mijn werk varieert van redactionele fotografie tot reportage, van portret tot illustratief werk en de laatste tijd werk ik ook met video.
Ik hou heel erg van muziek, film, kunst en theater, en probeer daar veel van te genieten in mijn vrije tijd en vind het dan ook heerlijk dat ik als fotograaf hier vaak ook voor en mee mag werken. Dat doe ik voor festivals muziekensembles, musici en performancekunstenaars. Daarnaast werk ik ook veel voor communicatiebureau's, grafisch vormgevers, allerlei periodieken en verschillende stichtingen. Als je wilt weten hoe dat er allemaal uit ziet check dan mijn website! www.waff.nl